Forældresamarbejde

Et fælles forpligtende samarbejde

Hvis der er sket noget ud over det sædvanlige i vuggestuen, eller barnet har været anderledes end det plejer, anser vi det for vigtigt, at I som forældre får det at vide.
Ligeledes vil vi meget gerne vide, hvis der er sket noget hjemme, som kan påvirke barnet. Det kan være store ting, men også små hverdagsting, såsom at barnet er kommet sent i seng eller er stået tidligt op. Dette hjælper os til at have en bedre forståelse for barnet og de behov barnet har den dag.

I kan som forældre altid ringe, tage en snak i garderoben, eller bede om et møde.

Kaffedage og arbejdsdag

Vi inviterer med mellemrum til forældrekaffe. Der byder vi på kaffe og nybagte boller, som I kan nyde i selskab med jeres børn og andre forældre.
Vi holder også en årlig arbejdsdag, hvor personale og de forældre der tilmelder sig, klarer nogle af de opgaver der ikke kan nås i hverdagen.

Samtaler

Udover opstartssamtalen tilbyder vi forældresamtaler ca. 3 måneder efter opstart, ved overgangen mellem grupperne og når barnet slutter hos os.

Dialog møder afholdes, hvis der er noget der kræver ekstra opmærksomhed eller som bekymrer i forhold til barnets trivsel.